پرش به محتوای اصلی

اخبار

کاهش میانگین زمان پاسخگویی سامانه 195

کاهش میانگین زمان پاسخگویی سامانه 195
کاهش میانگین زمان پاسخگویی سامانه 195 از4.5 روز کاری در سال 1399 به 2/2 روز کاری درسال 1400

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم جواد غلام پور مدیرکل این گفت: در یک سال گذشته تلاش شد با معرفی سامانه 195 به عموم مردم استان قم از طریق فضای مجازی و تبلیغات، آشنایی مشترکان خدمات حوزه ارتباطی با حقوق خود و نحوه پیگیری این حقوق صورت پذیرد.

وی ادامه داد: باتعیین یک گروه مناسب برای پیگیری پاسخگویی در سامانه 195، میانگین زمان پاسخگویی این سامانه از 4.5 روز کاری در سال 1399 به 2/2 روز کاری درسال 1400 کاهش یافت.

غلام پور بیان کرد یکی از اهداف این اداره کل بهبود کیفیت ارتباطات روستاهای استان است و درسال 1400 سهم شکایات، پیشنهادات و تقدیرهای حوزه روستایی 5.07 درصد و 94.93 درصد شکایات، پیشنهادات و ... شهری بوده است.

وی تصریح کرد میانگین زمان رسیدگی دفاتر پیشخوان به شکایات سامانه 195 از 9.23 روز در سال 1399 به 2.76 روز در سال 1400 کاهش یافته است.

غلام پور درمورد میانگین زمان رسیدگی کارورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات برحسب نوع خدمات در سال های 1399 و 1400 نیز گفت: سرویس اینترنت از 3.4 روز به 2.9روز، سرویس تشعشعات از 52.58 روز به 2.33 روز و تلفن همراه از 2.34 روز به 1.6 روز رسیده است.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۲۰
تعداد بازدید : ۴۹

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید