پرش به محتوای اصلی

اخبار

میانگین رسیدگی به شکایات دو و نیم روز است

میانگین رسیدگی به شکایات دو و نیم روز است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، با اعلام اینکه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی شده است، گفت: در سال گذشته 3078 مورد شکایت مربوط به حوزه های اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت، پست، تشعشعات و دفاتر پیشخوان در این سامانه ثبت شده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلام­پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به کاهش 9 درصدی تعداد شکایات ثبت شده در سامانه 195 درسال1400 نسبت به مدت زمان مشابه در سال 1399 افزود: میانگین زمان رسیدگی کارورهای استان به شکایات دریافتی در سال گذشته کمتر از دونیم روز کاری می باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در سال گذشته 49 درصد شکایت ثبت شده استان قم در سامانه، مربوط به حوزه سرویس های اینترنت بوده که سهم فناوری ADSL از این مقدار 37درصد می­باشد که تعداد شکایات این فناوری نسبت به مشابه سال قبل آن 6 درصدکاهش پیداکرده است.  وی افزود امید است در سال جاری با پیگیری اجرایی شدن برنامه های مربوط به توسعه شبکه ملی اطلاعات بر بستر فیبر نوری، کیفیت اینترنت، خدمات و پشتیبانی در این حوزه بهبود یابد.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۱
تعداد بازدید : ۵۹

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید