مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، با اعلام اینکه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی شده است، گفت: در سال گذشته 3078 مورد شکایت مربوط به حوزه های اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت، پست، تشعشعات و دفاتر پیشخوان در این سامانه ثبت شده است.
به
گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلامپور
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به کاهش 9 درصدی تعداد
شکایات ثبت شده در سامانه 195 درسال1400 نسبت به مدت زمان مشابه در سال 1399
افزود: میانگین زمان رسیدگی کارورهای استان به شکایات دریافتی در سال گذشته کمتر
از دونیم روز کاری می باشد.
مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در سال گذشته 49 درصد شکایت ثبت شده
استان قم در سامانه، مربوط به حوزه سرویس های اینترنت بوده که سهم فناوری ADSL از این مقدار 37درصد میباشد که تعداد شکایات این فناوری نسبت به
مشابه سال قبل آن 6 درصدکاهش پیداکرده است. وی افزود امید است در سال جاری با پیگیری
اجرایی شدن برنامه های مربوط به توسعه شبکه ملی اطلاعات بر بستر فیبر نوری، کیفیت
اینترنت، خدمات و پشتیبانی در این حوزه بهبود یابد.