پرش به محتوای اصلی

آیین نامه های دفاتر پیشخوان دولت

شرایط اخذ پروانه دفتر پیشخوان خدمات دولت

1) مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و مطالعه شرایط اخذ پروانه اعم از حقوقی بودن، مرتبط بودن موضوع فعالیت اساسنامه شرکت، نداشتن بدهی معوق بانکی، مالیاتی و بیمه ای، مدرک تحصیلی لیسانس، تهیه فضای مناسب به متراژ 50متر در طبقه همکف، مجوز فعالیت دفتر در ملک مذکور و نهایتاً پرداخت 000/000/584 میلیون ریال بابت صدور پروانه.

2) مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات/ خدمات الکترونیک/ ارائه مجوزهای مربوط به خدمات پستی، ارتباطی و فناوری/ صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاات، و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه کپی برابر اصل شده و ارسال به دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان.

3) بررسی اسناد و مدارک توسط دبیرخانه کارگروه، در صورت تأئید مدارک، معرفی به حراست و انجام استعلامات بانکی، بیمه، مالیات، اماکن عمومی، سوءپیشینه، عدم اعتیاد و بازدید از مکان معرفی شده دفتر، توسط کارگروه

4) طرح درخواست در کارگروه دفاتر پیشخوان و پس از موافقت اعضای کارگروه، ارسال مدارک به سازمان تنظیم مقررات جهت صدور پروانه، واریز حق الامتیاز صدور پروانه توسط متقاضی به حساب اعلامی سازمان تنظیم

5) صدور پروانه توسط سازمان و ارسال پروانه به کارگروه جهت تحویل به مسئول دفتر پیشخوان. آموزشهای لازم، آغاز فعالیت دفتر به صورت رسمی و ارائه خدمت.

تماس با شماره 6-36672224 داخلی 117 برای کسب اطلاعات بیشتر

اخذ مجوز

تمدیدانتقالتغییر